LAATSTE DAG!
Levering voor kerst + 12% last minute korting met code LASTMINUTE12

Meest gestelde vragen

  • Krijg ik mijn bestelling op tijd voor Kerstavond?

    De deadlines van het bestelproces op onze website zijn altijd up-to-date! Dat houdt in: zolang we op de site garanderen dat de bestelling voor Kerst aankomt, gaat het om actuele informatie.

  • Kan mijn bestelling versneld geproduceerd worden?

    Via EXPRESS-SHOP is bij de aangegeven producten een Express-levering mogelijk. Deze vijf producten worden tussen 11 - 16 uur geproduceerd en aan de leverancier overhandigd, zodat de bestelling de tweede werkdag geleverd kan worden. Express-bestellingen die tot 11.00 uur binnenkomen, worden op dezelfde dag nog geproduceerd en verstuurd. De verzendtijd is twee werkdagen. De optie Express-levering kun je selecteren zodra je de bestelling in het winkelmandje hebt gedaan.

  • Zijn er bij myposter waardebonnen te verkrijgen?

    Natuurlijk kun je bij ons ook cadeaubonnen kopen. Selecteer de voucherwaarde, het gewenste ontwerp en bestel. De myposter-voucher wordt direct na het afronden jouw bestelling per e-mail als PDF-bestand verstuurd.

  • Mijn bestelling is nog niet geleverd, wat te doen?

    Er zijn verschillende manieren om de leverstatus van jouw zending te controleren. Zodra jouw bestelling klaar is, ontvang je een e-mail met een track&trace-link. Hier kun de status van jouw zending volgen. Houd er rekening mee dat de items uit één bestelling afzonderlijk verzonden kunnen worden. Als de verwachte leverdatum wordt overschreden, vindt de levering binnen 1-2 werkdagen plaats. Voor vragen over de levering, kun je de leverancier contacteren. Vermeld daarbij het pakketnummer of gebruik de online opties voor het wijzigen van een afleveradres. Een gewenste leverdatum door te geven is tevens vaak mogelijk bij de meeste pakketdiensten. Als je nog vragen hebt, neem dan gerust telefonisch contact met ons op of mail naar service@myposter.nl.

  • Wat moet ik doen als de bestelling beschadigd is aangekomen of ik niet tevreden ben met het eindresultaat?

    Indien een bestelling beschadigd bij jou aankomt of je niet tevreden bent met het eindresultaat, kun je ons per e-mail contacteren: service@myposter.nl. Mail ons je bestelnummer en twee foto's van de schade of defect toe. Met deze informatie kunnen wij jouw verzoek snel behandelen en nemen contact met je op om een optimale oplossing aan te bieden.

  • Ontvang ik een factuur bij de levering?

    Nee, we versturen geen factuur mee per post. Jouw factuur wordt direct nadat je de bestelling hebt geplaatst per e-mail als PDF-document versuurd. In het pakket versturen we alleen een pakbon waarop geen prijzen worden weergegeven. Je hebt de factuur nogmaals nodig? Geen probleem, neem dan contact op via service@myposter.nl en je krijgt de factuur per e-mail toegestuurd.

Contactformulier


  • Indien van toepassing:

Je aanvraag wordt versleuteld (TLS 1.2) aan ons overgedragen. Door dit verzoek te verzenden, stem je ermee in dat de wij ingevoerde gegevens verwerken om het desbetreffende verzoek te kunnen beantwoorden. Raadpleeg ons privacy- en cookiebeleid voor meer informatie over het herroepen van deze toestemming.