Bestel nu voor 12.12!
Gegarandeerde levering voor kerst van alle producten!

Help & Service

Hier vind je antwoord op al jouw vragen

Terug naar het overzicht

Hoe kan ik mijn afleveradres na de bestelling veranderen?

Stel je vast dat je bij het invoeren van het afleveradres een foutje hebt gemaakt of wil je de bestelling op een ander adres laten afleveren, neem dan bij voorkeur telefonisch contact met ons op tijdens ons servicetijden van ma-vr tussen 08-17 uur. Service hotline 08131 380 3008 (Duitse vaste net)

Was dit artikel nuttig?

Het antwoord op je vraag niet gevonden?

Wij staan je ook graag persoonlijk te woord

+31 (0)20 49 90 713 ma t/m vr 8 - 16 uur

Wij houden van wat we doen.

myposter geeft 100% tevredenheidsgarantie: we garanderen een grote glimlach bij het ontvangst van je bestelling!

Maak kennis met ons