Koningsdag special!
6KONING voor €6 korting v.a. €29
12KONING voor €12 korting v.a. €45

Help & Service

Hier vind je antwoord op al jouw vragen

Terug naar het overzicht

Hoe kan ik mijn reeds afgeronde bestelling aanpassen of storneren?​

Om onze levertijden zo kort mogelijk te houden, begint de productie van jouw product meteen na ontvangst van de online-bestelling. Het is niet mogelijk om de bestelling achteraf nog te wijzigen of te annuleren, omdat het om gepersonaliseerde producten gaat die individueel geproduceerd worden. Dit geldt tevens voor de foto´s uit onze motiefwereld en voor de door ons vervaardigde fotolijsten.

Was dit artikel nuttig?

Het antwoord op je vraag niet gevonden?

Wij staan je ook graag persoonlijk te woord

+31 (0)20 49 90 713 ma t/m do 8 - 16 uur

Wij houden van wat we doen.

myposter geeft 100% tevredenheidsgarantie: we garanderen een grote glimlach bij het ontvangst van je bestelling!

Maak kennis met ons