Help & Service

Hier vind je antwoord op al jouw vragen

Terug naar het overzicht

Hoe wordt de kwaliteitscontrole bij myposter gedaan?

Na het drukken volgt een controle op zichtbare drukfouten, want zelfs bij de beste machines kunnen soms problemen optreden.

Gedurende de verdere afwikkeling volgen steeds opnieuw optische controles, maar merk wel op dat wij niet de geschiktheid van je motief beoordelen. Onscherpe, sterk gepixelde, te lichte of te donkere motieven en andere fouten in het motief worden niet beoordeeld en wij nemen daarover ook geen contact met je op!

Na het verpakken wordt je bestelling door een van onze distributiepartners DHL, DPD, TNT of expeditiebedrijf Dachser afgehaald en aan jou afgeleverd. Als je een myposter account hebt kun je altijd de status van je bestelling inzien.

Was dit artikel nuttig?

Het antwoord op je vraag niet gevonden?

Wij staan je ook graag persoonlijk te woord

+31 (0)20 49 90 713 ma t/m vr 8 - 16 uur

Wij houden van wat we doen.

myposter geeft 100% tevredenheidsgarantie: we garanderen een grote glimlach bij het ontvangst van je bestelling!

Maak kennis met ons