Help & Service

Hier vind je antwoord op al jouw vragen

Terug naar het overzicht

Ik ben een wederverkoper of inkoper bij een bedrijf. Welke betaalmogelijkheden kunnen jullie op langere termijn aanieden?

Als wederverkoper of inkoper vragen wij om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen een korting aanbieden en de aankoop op factuur. Bij het online bestelproces dien je een afzonderlijke, voor jou samengestelde voucher in te voeren.

myposter e-mail. service@myposter.nl
telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 17:00 uur +31 (0)20 49 90 713/ +32 (0)22 736 189

Was dit artikel nuttig?

Het antwoord op je vraag niet gevonden?

Wij staan je ook graag persoonlijk te woord

+31 (0)20 49 90 713 ma t/m vr 8 - 16 uur

Wij houden van wat we doen.

myposter geeft 100% tevredenheidsgarantie: we garanderen een grote glimlach bij het ontvangst van je bestelling!

Maak kennis met ons