Bestel nu voor 12.12!
Gegarandeerde levering voor kerst van alle producten!

Help & Service

Hier vind je antwoord op al jouw vragen

Terug naar het overzicht

Kan ik mijn bestelling opslaan en later nog veranderen?

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling tussentijds op te slaan en op een later moment verder te gaan met je bestelling. Door het scherm te sluiten wordt de verbinding met ons verbroken en worden alle bestanden in ons systeem verwijderd. Het systeem verbreekt automatisch de verbinding na 24 uur, daarom kan het ook voorkomen dat zelfs met een geopende browser je ingegeven bestanden verdwijnen.

Het is verstandig om alle geüploade bestanden in je account op te slaan, zodat je de foto´s zonder problemen op een later tijdstip voor een nieuwe bestelling kunt gebruiken. In tegenstelling tot andere artikelen in online shops, worden er bij ons persoonlijke foto's geüpload. Deze bestanden mogen niet tussentijds voor een onbeperkte tijd op onze beveiligde, tijdelijke plekken op onze server opgeslagen worden.
Met de overdracht van de bestelling worden de gegevens versleuteld en voor ongeveer 6 maanden opgeslagen, zodat we nog toegang tot de bestanden hebben in geval van transportschade of printfouten.

Het is niet mogelijk om je actieve bestelling aan te passen, aangezien de gegevens van de bestelling automatisch verwerkt worden, 24 uur per dag / 365 dagen per jaar.

Was dit artikel nuttig?

Het antwoord op je vraag niet gevonden?

Wij staan je ook graag persoonlijk te woord

+31 (0)20 49 90 713 ma t/m vr 8 - 16 uur

Wij houden van wat we doen.

myposter geeft 100% tevredenheidsgarantie: we garanderen een grote glimlach bij het ontvangst van je bestelling!

Maak kennis met ons