Koningsdag special!
6KONING voor €6 korting v.a. €29
12KONING voor €12 korting v.a. €45

Help & Service

Hier vind je antwoord op al jouw vragen

Terug naar het overzicht

Mijn bestelling is nog niet geleverd, wat te doen?

Er zijn verschillende manieren om de leverstatus van jouw zending te controleren. Zodra jouw bestelling klaar is, ontvang je een e-mail met een track&trace-link. Hier kun de status van jouw zending volgen. Houd er rekening mee dat de items uit één bestelling afzonderlijk verzonden kunnen worden. Als de verwachte leverdatum wordt overschreden, vindt de levering binnen 1-2 werkdagen plaats. Voor vragen over de levering, kun je de leverancier contacteren. Vermeld daarbij het pakketnummer of gebruik de online opties voor het wijzigen van een afleveradres. Een gewenste leverdatum door te geven is tevens vaak mogelijk bij de meeste pakketdiensten. Als je nog vragen hebt, neem dan gerust telefonisch contact met ons op of mail naar service@myposter.nl.

Was dit artikel nuttig?

Het antwoord op je vraag niet gevonden?

Wij staan je ook graag persoonlijk te woord

+31 (0)20 49 90 713 ma t/m do 8 - 16 uur

Wij houden van wat we doen.

myposter geeft 100% tevredenheidsgarantie: we garanderen een grote glimlach bij het ontvangst van je bestelling!

Maak kennis met ons