LAATSTE DAG:
Tot -40% korting op jouw foto op canvas.

Help & Service

Hier vind je antwoord op al jouw vragen

Terug naar het overzicht

Mijn product is nog niet geleverd. Wat kan ik doen?

Als je bestelling niet is aangekomen binnen een paar dagen nadat je van ons een mededeling per e-mail over de verzending (met het juiste afleveradres) heeft ontvangen, dan kun je nakijken waar de bestelling is. Gebruik het pakketnummer (deze vind je in de e-mail met de mededeling over de verzending) en bezoek de voor jou passende pagina: www.dpd.com/de_privatkunden of www.dhl.de of www.tnt-express.de. Neem telefonisch of schriftelijk contact met ons op bij verzending per expeditiebedrijf. In dit geval kunnen wij uitsluitend op aanvraag een vrachtnummer meedelen.
Kom je er op deze manier niet uit, dan helpen wij je graag telefonisch verder. Ma - Vr tussen 08:00 uur en 17:00 uur via: 08131 380 3008 (Duitse vaste net)

Was dit artikel nuttig?

Het antwoord op je vraag niet gevonden?

Wij staan je ook graag persoonlijk te woord

+31 (0)20 49 90 713 ma t/m vr 8 - 16 uur

Wij houden van wat we doen.

myposter geeft 100% tevredenheidsgarantie: we garanderen een grote glimlach bij het ontvangst van je bestelling!

Maak kennis met ons