LAATSTE DAG:
Tot -40% korting op jouw foto op canvas.

Help & Service

Hier vind je antwoord op al jouw vragen

Terug naar het overzicht

Waar kan ik de status van mijn levering opvragen?

Je ontvangt een automatisch verzendbericht met een link waarmee je je pakket kunt volgen. Helaas kunnen we deze service alleen voor DHL- en DPD-verzendingen aanbieden.
Wanneer je pakket met TNT of TNT-Express verzonden wordt, dan kunnen we op aanvraag het vrachtnummer mededelen.
Gelieve begrip te hebben dat de status pas kan worden weergegeven op het moment dat de verzenddienst het product voor de eerste keer gescand heeft. In sommige gevallen kan het tot 24 uur duren tot de tracking-link geactualiseerd wordt.

Was dit artikel nuttig?

Het antwoord op je vraag niet gevonden?

Wij staan je ook graag persoonlijk te woord

+31 (0)20 49 90 713 ma t/m vr 8 - 16 uur

Wij houden van wat we doen.

myposter geeft 100% tevredenheidsgarantie: we garanderen een grote glimlach bij het ontvangst van je bestelling!

Maak kennis met ons