Waarom kan ik niet automatische afschrijving betalen?
Het is noodzakelijk een geldige bankrekening te hebben, waarmee je je naam en IBAN kunt invoeren, zodat deze onmiddellijk gecontroleerd kan worden. Bij een negatief antwoord van jouw bank wordt deze betaaloptie uitgesloten.
Onze vorderingen gaan naar onze betaaldienst RATEPAY, een bedrijf van OTTO GROUP Voor vragen rondom facturering zijn zij daarom het aanspreekpunt. Jouw adres en geboortedatum worden gecontroleerd en RATEPAY behoudt zich het recht voor om jouw gekozen betaaloptie te weigeren.
Mogelijke oorzaken van afwijzing:
particuliere klanten: jouw adres komt niet overeen met de geregistreerde woonplaats of je hebt als factuur- en leveradres een bedrijfsnaam gebruikt. Maak een onderscheid tussen factuuradres en afleveradres door het selecteren van een ander afleveradres.
Zakelijke klanten: jouw adres staat niet het handelsregister geregistreerd adres of je hebt bij het opgeven van het adres geen vinkje gezet bij "bedrijfsklant".