Help & Service

Hier vind je antwoord op al jouw vragen

Terug naar het overzicht

Waarom kan ik niet op factuur betalen?

Particulieren: betalen op factuur is mogelijk vanaf een bestelwaarde van € 25 tot € 3.000.
Zakelijke klanten: betalen op factuur is mogelijk voor bestellingen vanaf € 50 tot € 8000.
Onze vorderingen gaan naar onze betaaldienst payolution Voor vragen rondom facturering zijn zij daarom het aanspreekpunt. Jouw adres en geboortedatum worden gecontroleerd en payolution behoudt zich het recht voor om jouw gekozen betaaloptie te weigeren.

Mogelijke oorzaken van afwijzing:
particuliere klanten: jouw adres komt niet overeen met de geregistreerde woonplaats of je hebt als factuur- en leveradres een bedrijfsnaam gebruikt. Maak een onderscheid tussen factuuradres en afleveradres door het selecteren van een ander afleveradres.

Zakelijke klanten: jouw adres staat niet het handelsregister geregistreerd adres of je hebt bij het opgeven van het adres geen vinkje gezet bij "bedrijfsklant".

Was dit artikel nuttig?

Het antwoord op je vraag niet gevonden?

Wij staan je ook graag persoonlijk te woord

+31 (0)20 49 90 713 ma t/m vr 8 - 16 uur

Wij houden van wat we doen.

myposter geeft 100% tevredenheidsgarantie: we garanderen een grote glimlach bij het ontvangst van je bestelling!

Maak kennis met ons