Help & Service

Hier vind je antwoord op al jouw vragen

Terug naar het overzicht

Wanneer wordt het bedrag van mijn bestelling van mijn rekening afgeschreven?

Om de bestelling af te ronden, machtig je ons eenmalig om het rekeningbedrag in rekening te brengen. De door ons aangeboden betaalmogelijkheden hebben verschillende verwerkingsduren, maar doorgaans wordt het bedrag nog voor het verzenden van de producten afgeboekt en aan ons overgemaakt. Bij expresse-bestellingen wordt het rekeningbedrag afhankelijk van de betaalmethode tegelijk met de verzending afgeboekt. Dit is gebruikelijk bij bestellingen via internet waarbij, zoals bij ons, individuele aanpassingen worden gedaan en uitsluitend op bestelling geproduceerd wordt.

De mogelijkheid tot betaling in termijnen en koop op rekening is momenteel alleen mogelijk voor klanten in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Wij dragen onze vordering over aan een betalingsdienstverlener, die vervolgens ook de aanspreekpartner voor de rekeningen is.

Was dit artikel nuttig?

Het antwoord op je vraag niet gevonden?

Wij staan je ook graag persoonlijk te woord

+31 (0)20 49 90 713 ma t/m vr 8 - 16 uur

Wij houden van wat we doen.

myposter geeft 100% tevredenheidsgarantie: we garanderen een grote glimlach bij het ontvangst van je bestelling!

Maak kennis met ons