Help & Service

Hier vind je antwoord op al jouw vragen

Terug naar het overzicht

Wat doe ik als ik maar een deel van mijn bestelling heb gekregen?

Is maar een gedeelte van je bestelling aangekomen, controleer dan eerst de pakbon. Soms zijn wij genoodzaakt om een bestelling over meerdere pakketjes te verdelen om zo snel mogelijk te kunnen leveren. Als dit het geval is, dan staat deze splitsing duidelijk aangegeven op de pakbon en ontvangt je de rest van de bestelling binnen een paar dagen. Komt de levering niet overeen met de pakbon, neem dan contact met ons op: telefonisch, per e-mail of via ons contactformulier.

Was dit artikel nuttig?

Het antwoord op je vraag niet gevonden?

Wij staan je ook graag persoonlijk te woord

+31 (0)20 49 90 713 ma t/m vr 8 - 16 uur

Wij houden van wat we doen.

myposter geeft 100% tevredenheidsgarantie: we garanderen een grote glimlach bij het ontvangst van je bestelling!

Maak kennis met ons