Help & Service

Hier vind je antwoord op al jouw vragen

Terug naar het overzicht

Wat doe ik als mijn bestelling bij aflevering beschadigd blijkt?

Natuurlijk heb je bij gegronde bezwaren door productiefouten of transportschade recht op een vervangende levering.

Controleer bij het aannemen het pakket op zichtbare schade en open het pakket bij scheuren, gaten of verbuiging in het bijzijn van de pakketbode. Weiger het pakket aan te nemen vanwege zichtbare transportschade als de pakketbode niet toestaat het pakket in zijn bijzijn te openen, bijvoorbeeld omdat hij geen geopende pakketten mee terug mag nemen.

Neem contact op met onze klantenservice als je product ondanks intacte verpakking toch beschadigd is aangekomen. Het is erg nuttig als je foto's van de beschadigde producten en de verpakking maakt en ons deze per e-mail stuurt. Zo kunnen we nagaan of het product bij de productie of bij het verzenden beschadigd is. Wacht het antwoord van onze klantenservice af voordat je pakket retour stuurt.

Het is vrijwel nooit nodig om de afdruk terug te sturen. Wij willen geen onnodige transportkosten veroorzaken en zijn uit privacy overwegingen sowieso verplicht uw motief te vernietigen.

Was dit artikel nuttig?

Het antwoord op je vraag niet gevonden?

Wij staan je ook graag persoonlijk te woord

+31 (0)20 49 90 713 ma t/m vr 8 - 16 uur

Wij houden van wat we doen.

myposter geeft 100% tevredenheidsgarantie: we garanderen een grote glimlach bij het ontvangst van je bestelling!

Maak kennis met ons