De myposter lente-deals!
Ontdek nu lente-deals!

Help & Service

Hier vind je antwoord op al jouw vragen

Terug naar het overzicht

Wat doe ik als mijn product kleurafwijkingen heeft?

Iedere monitor, printer of beamer heeft verschillende kleurinstellingen. Vooral monitors worden vaak op een, zeer persoonlijk, zo prettig mogelijk beeld ingesteld. Meestal liggen de door jou vastgestelde kleurafwijkingen aan deze instellingen. De monitors op onze werkplekken en in het bijzonder onze productieprinters worden regelmatig kleurecht gekalibreerd, wat een exacte kleurweergave garandeert. Heeft je product echter duidelijke kleurafwijkingen, dan kan dit ook redenen in het bestand hebben.

Mogelijke oorzaken zijn de verschillende kleurruimtes waarmee digitale camera's en grafische software kunnen werken en de weergavemogelijkheid van bepaalde kleuren op bepaalde materialen. Neem in een dergelijk uitzonderlijk geval contact op met de klantenservice om een oplossing te bereiken.

Was dit artikel nuttig?

Het antwoord op je vraag niet gevonden?

Wij staan je ook graag persoonlijk te woord

+31 (0)20 49 90 713 ma t/m do 8 - 16 uur

Wij houden van wat we doen.

myposter geeft 100% tevredenheidsgarantie: we garanderen een grote glimlach bij het ontvangst van je bestelling!

Maak kennis met ons