LAATSTE DAG:
Tot -40% korting op jouw foto op canvas.

Help & Service

Hier vind je antwoord op al jouw vragen

Terug naar het overzicht

Wat doe ik als mijn product sterk gepixeld of onscherp is?

Gepixelde foto's zijn doorgaans met een te lage resolutie geüpload. Dat betekent dat voor de gewenste afmetingen onvoldoende pixels beschikbaar waren. Daardoor ontstaat een onvoldoende fijne resolutie, die wij voor de rekenkundige geschiktheid van de foto tijdens de bestelling weergeven. De gekleurde balk onder de motiefweergave verloopt van rood=ongeschikt via geel=in orde tot groen=uitstekend.

Onscherpe afdrukken ontstaan als de oorspronkelijke foto met verkeerde scherpstelling (focus) is opgenomen. Onze bestelsoftware kan dit niet herkennen en wij bekijken je motieven ook niet na het bestellen.

Wij kunnen niet ingaan op klachten in dergelijke gevallen. Zorg er daarom voor dat je foto een voldoende resolutie voor de door jou gekozen afmetingen heeft. Als de resolutie niet voldoende is verschijnt in onze product designer een duidelijk herkenbare waarschuwing en kunt u het geselecteerde product niet in het winkelmandje plaatsen.

Als service kunnen wij aanbieden om je gegevens voor bestelling te controleren. Je bereikt ons telefonisch van Ma tot Vr tussen 08:00 en 17:00 uur.

Was dit artikel nuttig?

Het antwoord op je vraag niet gevonden?

Wij staan je ook graag persoonlijk te woord

+31 (0)20 49 90 713 ma t/m vr 8 - 16 uur

Wij houden van wat we doen.

myposter geeft 100% tevredenheidsgarantie: we garanderen een grote glimlach bij het ontvangst van je bestelling!

Maak kennis met ons