Help & Service

Hier vind je antwoord op al jouw vragen

Terug naar het overzicht

Wat gebeurt er met mijn producten vanaf de productie tot de levering?

Wij bereiken de snelste productietijd op de hele markt. Uiteraard is dat alleen mogelijk door efficiënte software in te zetten.

Na het verzenden van je bestelling worden de geüploade gegevens automatisch verwerkt. Daarbij worden je opgestuurde motieven niet bekeken, gecontroleerd of bewerkt. Onscherpe, verkeerd belichte of gevignetteerde motieven en verkeerde uitsneden worden dan ook niet herkend. Na de druk passeert je foto verschillende stations. Daar worden de afdrukken verder verwerkt en uiteindelijk klaar gemaakt voor verzending. Om ervoor te zorgen dat je een zo goed mogelijk resultaat ontvangt voeren onze speciaal opgeleide medewerkers op ieder station een kwaliteitscontrole van de uitgevoerde stap in het bewerkingsproces uit. Na het verpakken wordt je bestelling door een van onze verzenddiensten DHL, DPD, TNT of expeditiebedrijf Dachser afgehaald en aan jou afgeleverd. Als je een myposter account hebt kun je altijd de status van je bestelling inzien.

Was dit artikel nuttig?

Het antwoord op je vraag niet gevonden?

Wij staan je ook graag persoonlijk te woord

+31 (0)20 49 90 713 ma t/m vr 8 - 16 uur

Wij houden van wat we doen.

myposter geeft 100% tevredenheidsgarantie: we garanderen een grote glimlach bij het ontvangst van je bestelling!

Maak kennis met ons