20% korting met de code "VAKANTIE". Actie geldt slechts t/m zondag 19-08*

Help & Service

Hier vind je antwoord op al jouw vragen

Terug naar het overzicht

Wat moet ik doen als de bestelling beschadigd is aangekomen of ik niet tevreden ben met het eindresultaat?

Indien een bestelling beschadigd bij jou aankomt of je niet tevreden bent met het eindresultaat, kun je ons per e-mail contacteren: service@myposter.nl. Mail ons je bestelnummer en twee foto's van de schade of defect toe. Met deze informatie kunnen wij jouw verzoek snel behandelen en nemen contact met je op om een optimale oplossing aan te bieden.

Was dit artikel nuttig?

Het antwoord op je vraag niet gevonden?

Wij staan je ook graag persoonlijk te woord

+31 (0)20 49 90 713 ma t/m vr 8 - 16 uur

Wij houden van wat we doen.

myposter geeft 100% tevredenheidsgarantie: we garanderen een grote glimlach bij het ontvangst van je bestelling!

Maak kennis met ons