Last-minute cadeaus - Laatste dag!
Alle fotoproducten in de kerstshop
komen op tijd aan voor Kerst!

Help & Service

Hier vind je antwoord op al jouw vragen

Terug naar het overzicht

Wat moet ik doen als ik een verkeerde levering ontvang?

Als je een verkeerd pakket ontvangen hebt, dan adviseren we je om contact op te nemen met onze klantenservice. Als je slechts één onderdeel van je bestelling hebt ontvangen, dan adviseren we je om eerst de pakbon na te kijken. Het kan zijn dat we je bestelling in meerdere pakketten hebben onderverdeeld, om zo de producten sneller te kunnen verzenden. Als dit het geval is, dan wordt dit duidelijk aangegeven op de pakbon. Je ontvangt de rest van de levering in dit geval vaak de volgende dag.

Was dit artikel nuttig?

Het antwoord op je vraag niet gevonden?

Wij staan je ook graag persoonlijk te woord

+31 (0)20 49 90 713 ma t/m vr 8 - 16 uur

Wij houden van wat we doen.

myposter geeft 100% tevredenheidsgarantie: we garanderen een grote glimlach bij het ontvangst van je bestelling!

Maak kennis met ons