Bestel nu voor 12.12!
Levering voor kerst van alle producten + 12% last minute korting met code LASTMINUTE12

Help & Service

Hier vind je antwoord op al jouw vragen

Terug naar het overzicht

Wordt mijn geld bij een defect product teruggestort?

Neem contact op met de klantenservice via service@myposter.nl als je product niet aan je wensen voldoet, beschadigd is of als delen van de levering ontbreken.

Je bereikt ons telefonisch van Ma tot Vr tussen 08:00 en 17:00 uur.

Als je klacht gegrond is zorgen wij vanzelfsprekend voor gratis vervanging. Het is niet mogelijk om de betaling bij individueel aangepaste producten terug te storen. Wij vragen om je begrip. Onze producten worden uitsluitend volgens jouw instructies gemaakt. Deze zijn bij retour onbruikbaar.

Onze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing, ook voor het herroepingsrecht en annuleringen

Was dit artikel nuttig?

Het antwoord op je vraag niet gevonden?

Wij staan je ook graag persoonlijk te woord

+31 (0)20 49 90 713 ma t/m vr 8 - 16 uur

Wij houden van wat we doen.

myposter geeft 100% tevredenheidsgarantie: we garanderen een grote glimlach bij het ontvangst van je bestelling!

Maak kennis met ons